2 lutego 2014

Ferie 2014

Witam w ten nieprzyjemny niedzielny wieczór  :(
A czemu taki jest? Ponieważ właśnie dzisiaj przemija ostatni dzień ferii dla województwa łódzkiego,śląskiego i pomorskiego.W sumie ferie nie były dla mnie jakieś bardzo ekscytujące.Na początku było bardzo zimno,temperatura spadła aż do -15,praktycznie cały czas siedziałam w domu a jedyne gdzie i z kim wychodziłam to na dwór z psem......Ale ostatnie 4 dni przerwy od szkoły były przepełnione emocjami! :D
Spędziłam je w domu mojego chłopaka z nim,oraz z naszym wspólnym przyjacielem,gotowaliśmy,wygłupialiśmy się,mieliśmy nawet bliskie spotkanie z policją....Ogólnie było zabawnie,żałuje,że się kończą ponieważ nie przepadam za moją obecną klasą....Na szczęście za nie całe 8 miesięcy ją zmieniam! Ufff....
Pewnie niektórzy zadają sobie pytanie:
 'Czemu nie spędziła ich ze swoją przyjaciółką Dusią? Przecież prowadzi nawet z nią bloga!' 
Niestety nie mogłyśmy ich spędzić ze względu na kilometry które nas dzielą.Jest nam z tego powodu bardzo przykro,ale na szczęście za 5dni prawdopodobnie sie widzimy! yaaaay! ♥

Miłego wieczoru oraz powodzenia w szkole! A dla tych którzy rozpoczynają ferie: Miłej zabawy! :)

Oczekujcie w weekend  naszego wpisu,oraz zdjęć na których będziemy razem!




A tutaj macie zlepek zdjęć,z moich ferii! ♥
                                                      



3 komentarze:

  1. Przykre, że już kończysz ferie. Ja ich nawet jeszcze nie zaczęłam ;/

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u jednych ferie się kończą u innych zaczynają :) jedno jest pewne, jeszcze wiele wolnego przed wami, przerwa świąteczna i długi weekend majowy :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w reklamówki. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli widzę, że miałaś udane ferie. ;*
    obserwuję! :* goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń