10 kwietnia 2014

must have

Witam was po miesięcznej przerwie w blogowaniu!
Przepraszamy bardzo,że nic nie pisałyśmy ale nie miałyśmy czasu:( Teraz zachorowałam,więc mam więcej czasu na pisanie postów i robienie zdjęć.Przy okazji byłam na małych zakupach i pokupowałam trochę ciuszków więc pokaże wam je w następnej notce! :) Dziś  zrobię popularny na polskich i zagranicznych blogach tag #musthave! Na dole macie linki do kupna tych o to rzeczy :)

A więc,jestem Belieber (coś więcej niż fanką Justina Biebera) więc pierwszą rzecz którą chcę zakupić to
Perfumy THE KEY! Są to najnowsze perfumy wydane przez mojego idola. (2013r) Mają piękny owocowo-kwiatowo-piżmowy zapach,jako jedne z niewielu perfum nie duszą mnie:) Posiadają odczepiany kluczyk,który zamierzam przyczepić do wisiorka.
Wiem,że są w douglasie,a przez internet moja znajoma kupowała na iperfumy! 
50ml kosztuje 94,02zł 
100ml kosztuje 131,65zł
można kupić tutaj! <--klik!

Drugą rzeczą jest czarna bluza z długim rękawem z sheinside. Jest na niej obramowanie od loga versace,lecz w miejsce meduzy naniesiona jest twarz białego kota! Bardzo spodobał mi się nadruk,tak jak i wykonanie bluzy:) 
cena to: 76,64zł 
Można ją zakupić tutaj <- klik!
Trzecią rzeczą są rajstopy z kotkami! Są w wielu sklepach ale ja wypatrzyłam je na stronie choies!
Są słodkie,dziewczęce,idealnie pasują i do krótkich spodenek i do spódniczek:)
cena to 15,99$ czyli 48,12 PLN
(troszkę za drogo jak na rajtstopy,ale tylko na choies je znalazłam,z tego co wiem można ufać temu sklepowi! Podobno mają dobrej jakości ubrania :> )
Można je zakupić o tutaj! <-klik


Czwartą i ostatnią rzeczą są trampki converse.Chcę kupić je od dawna ale nigdy nie mogłam ich znaleźć,a gdy je znalazłam nie mam na nie funduszy...haha ja to mam farta.
Są zwykłe,calutkie czarne (włącznie z podeszwą,znaczkiem,sznurówkami itd)
podobają mi się bardzo!
cena to: 239zł
można kupić je tutaj! <-- klik
Podobają wam się rzeczy które wybrałam? 
~`kajra


4 komentarze:

  1. Mam dokładnie takie same rzeczy w must have jak wy, tylko coś jeszcze bym dodała. ;)

    http://in-way-to-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne rzeczy :3
    Najbardziej podobają mi się te podkolanówki :D
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com
    co powiesz na wspólną obserwację ? Odp u mnie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy. Podoba mi się bluza. :))

    http://kalakalla0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy twój blog piszesz bardzo mądrze i ciekawie, a co do poprzedniego posta jesteś śliczna! Zaglądać będziemy oczywiście częściej! Pozdrawiamy :*
    ZAJRZYSZ DO NAS I ZOSTAWISZ PO SOBIE JAKIŚ MALUTKI ŚLAD?
    http://clarrieandcarrie.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń